سیستم های نظارتی بانک های بزرگ دنیا : بانک جمهوری گرجستان

در ادامه سری مقالات بررسی سیستم های نظارتی و حفاظتی بانک های بزرگ دنیا، امروز به بررسی «بانک جمهوری» قدیمی ترین بانک بخش خصوصی جمهوری گرجستان می پردازیم.

این بانک در سال ۱۹۹۱ تاسیس شده و در سال ۲۰۰۶ به گروه SG فرانسه که از بزرگترین مجموعه های بانکی دنیا است، پیوست.

۳۷ شعبه فعال بانک هر روزه پذیرای مراجعین زیادی هستند و با توجه به اینکه از ابتدای تاسیس اکثر این شعب به دوربین های بسیار معمولی مجهز بوده اند، لزوم تجهیز آنها به سیستم های بروز و قدرتمند بیش از پیش نمایان می شد.

هیئت مدیره این بانک تجهیز شعب به یک سیستم ضبط تصویر قدرتمند با امکان نگهداری تصاویر تا ۱۸۰ روز را تصویب نمود و بعد از بررسی محصولات کمپانی های مختلف، دوربین های تحت شبکه کمپانی ACTi و سیستم های ضبط تصویر Qnap مورد تایید قرار گرفتند.

 

مقاله مرتبط : سیستم های نظارتی بانک های بزرگ دنیا : بانک ملی ایران

 

در ابتدا دوربین های اکتی KCM-5211, اکتی D51 و D52 بهمراه ۸ دستگاه NVR مدل VioStor VS-4116 Pro Plus که از پردازنده ۲ هسته ای اینتل بهمراه ۴ گیگابایت حافظه بهره می برد و ۷ دستگاه Turbo NAS TS-669 Pro برای افزایش فضای ذخیره سازی، انتخاب و نصب شدند.

جورج برزنشویلی نماینده کمپانی نرم افزاری طرف قرارداد این بانک در این باره می گوید :

_  کیفیت بالای NVR کیونپ VioStor VS-4116 Pro Plus دقیقا همان چیزی است که بانک جمهوری نیاز داشت. با ارتقاء نرم افزار NVR به نسخه ۴٫۱٫۱ و نصب برنامه افزایش فضای ذخیره سازی QPKG بر روی Turbo NAS TS-669 Pro، امکان ضبط تصاویر HD برای مدت زمان ۱۸۰ روز فراهم گردید.

با نصب و راه اندازی این سیستم ها، بانک جمهوری دارای بهترین سیستم نظارت و ضبط تصاویر در بین بانک های گرجستان محسوب می گردد.

منبع:

درباره pasakgroup

پیشنهاد ما به شما

دوربین QIHAN دوربین کیوهان دوربین مداربسته QIHAN دوربین مداربسته کیوهان

دوربین Qihan دوربین مداربسته Qihan

دوربین Qihan دوربین مداربسته Qihan دوربین Qihan دوربین کیوهان و دوربین مداربسته Qihan دوربین مداربسته …